Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2007 21:36 - Солидарните убийци по пътя
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1808 Коментари: 5 Гласове:
0



Скоро не ми се беше налагало да пътувам по натоварен път, но днес (петък) беше изключение, ето защо реших да драсна нещичко, докато съм далеч от вкъщи и най-вече от блога си.

  И така, тръгнахме към 9 и нещо, за да може все пак да избегнем натоварения трафик (добре, че сме си ранобудни по природа, щото иначе 12h не ни мърдаше). И по време на пътя като ме налегнаха едни философски мисли за пътищата ни, за правилника на движение... Накратко за МПС-тата, ПТП-тата и участниците в тях (едни ги предизвикват, а често и други страдат). Скоро учих правилата за движение (нали навърших 18) и може би, затова всяко нарушение ми прави огромно впечатление. Мисля, че преди да взема книжка си бях много по-добре - като “непросветена в шофьорското право” наивно вярвах, че има и добри шофьори. Сега като гледам всеки втори кара, ама как, само той си знае (дори и това не е много сигурно).

  Днес (отново да уточня, че пиша това в петък) също имаше неразумни водачи на МПС-та, решили, че щом колицата им е нова, могат да “летят” по пътищата. Включили “нашите хора” фаровете и си карат в насрещното, понеже е под достойнството им да са в своето платно. Е да, ама ако на тях не им се живее, не означава, че и при другите е така......Но странното е, че всъщност не лошото каране ми направи впечатление този ден. За съжаление повечето българи си знаят, че когато тръгват на път трябва да се приготвят за война. Ами да, не сте ли забелязали агресията у шофьорите, няма грам толерантност при тях - всеки, който им пречи е враг и трябва да се “отстрани”. Но какво става, когато се появи полиция (за жалост не я срещаме толкова често, колкото ми се искаше)? Нещата бързо се променят и участниците в движението стават съмнително солидарни един към друг. Светят с фарове, махат с ръце за благодарност и всичко това само за да надхитрят органите на реда. Кажете ми това не е ли парадокс?! Човекът, който вчера е карал срещу теб и те е вцепенил от страх, днес проявява “колегиалност” и те предупреждава за полицията. Това е нещото, което често ме дразни, защо вместо да спазваме правилата, винаги се опитваме да прецакаме системата и което е най-лошото, само тогава се обединяваме (ама май това звучи малко наивно, нали). Е, време е да приключвам с писането, а на вас, всички, които дочетохте този постинг ви пожелавам  “Лека и безаварийна”!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - aFriendOfDeni
19.09.2007 13:51
Dobre kazano, Deni! I tova stava v petak, a prez po4ivnite dni?! Maiko mila! 4e nqkoi imat benzin v kravta, ok, ama kogato benzinat nahlue v mozaka... ;) Abe, 6ofiraneto ve4e si e 4isto ekstremen sport! Napred mladi ekstremisti!
цитирай
2. denij - До aFriendOfDeni
19.09.2007 14:21
aFriendOfDeni, благодаря ти за коментара....( само дето не мога да се сетя кой/коя си :) ) Макар че имам предположение.
цитирай
3. denij - Всъщност вече се досетих.
19.09.2007 14:39
Всъщност вече се досетих.
цитирай
4. didim - Браво Дени,
20.09.2007 19:53
Все повече ме кефиш, когато чета постингите ти....
Продължавай!!!!!
цитирай
5. анонимен - Браво!
12.02.2008 19:25
Това е добро! Продължавай в същия дух, сестра ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 256003
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930