Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2007 14:16 - Извънземно в квартала
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2597 Коментари: 9 Гласове:
0



Абе не знам каква е тая история, ама все повече започва да се разпространява. С всеки изминал ден се увеличават хората, които твърдят, че са попадали на извънземно в квартала. Дори в местната телевизия имало репортаж, представяте ли си?! Аз, защото не мога и понеже не съм го гледала ми е малко смешно, какво ли са съобщили в кабеларката?J Май вече си го представих - започват новините и водещият с възможно най-сериозния си глас(въпреки, че вътрешно се смее) заявява, че си имаме гост от друга планета. И,о, ужас, народът изпада в паника( е малко преувеличих, не народът само няколко по-заблудени люде...) И така, според  ""очевидците"" нашетвеникът е кафяв на цвят, 2 метра, с червени очи и разбира се с антенки ( ама накъде и без антеките, само цветът леко ме учудва, защо не е зелен, но както и да е)! Ей, аз хубаво ви казах какъв е на вид, ама не съобразих, че някой от вас може да се влюби, а за съжаление нямам информация дали не е обвързанL. Затова моля по-влюбчивите да вземат мерки и да направят всичко по силите си да се удържат (знам, че е трудно, ама няма да се излагаме пред чужденците я...).

  Та чудно ми е дали са изследвали психичното здраве на хората, които са видели “пришълеца”? И не, не са били пияни, или поне така твърдят (знам, че това е било първото нещо, което ви е хрумнало). Интересно ми е само какво ще търси тук (в кварталa) кафяво извънземно? Имам няколко предположения, разбира се (нали знаете, че трудно могат да ме хванат без отговор). Според мен горкото същество или се е изгубило, или неговите събратя са го изпратили в България като наказание (трябва доста да се е провинило, за да не е на мисия на Карибите например). Та вярвам или не, истерията си расте, но както е казал народът - “Всяко чудо за три дни”. Просто хората имат богато въображение и не дотам здрава психика. Любопитна съм какво следва - няма да се учудя, ако чуя, че чудовището от Лох Нес или пък Йети са тръгнали да бродят из улиците ни. А до тогава, ще трябва да се задоволим с нищо и никакво си същество от друга планета (какъв аматьор самоJ). Е, аз трябва да свършвам и да отида да приготвя малко сладки, че поне да имам с какво да почерпя E. T. ако реши да ме посетиJ (Е. Т. се наричаше извънземното от едноименния филм). Дано само “гостът” да знае български (от мен да мине може и Английски), защото иначе трудно ще се разберем...

 

P.S.  Обичам да чета коментари, така че може да оставяте вашите. Благодаря!

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunlit - хааххаа и аз много се смях, когато ...
13.09.2007 14:43
хааххаа и аз много се смях, когато прочетох за това извънземно :) Доколкото разбрах и по БТВ е имало репортаж по случая, но не бях в БГ и нямах възможност да го гледам и да се посмея още повече :) Хората полудяват ли, какво става :)
цитирай
2. denij - Ами не знам, явно наистина хората ...
13.09.2007 21:53
Ами не знам, явно наистина хората полудяват. А за репортажа по BTV май беше за друго място в друг град, което леко ме успокоява, понеже изглежда, че луди има навсякъде :)...
цитирай
3. didim - Ама Дени,
14.09.2007 07:45

Защо не вярваш? Ама то има антенкииииииииииииии. И Мърдат. Антенките де. То сигурно и извънземното мърда, ама не съм го виждала.

цитирай
4. sunlit - хаха Ама какво се оказва, че това ...
14.09.2007 17:27
хаха Ама какво се оказва, че това извънземно обикаля из градовете :) ти за кой град говориш? лелее, ами ако дойде и при мен какво ще правя :)
цитирай
5. denij - Ха ха, спокойно. . . И да те навести ...
16.09.2007 20:27
Ха ха, спокойно... И да те навести извънземното усмихни му се пък може и да имаш късмет да те заведе на някоя по-хубава планета...
цитирай
6. sunlit - ааа не искам да ме води никъде :) и...
16.09.2007 23:50
ааа не искам да ме води никъде :) искам тук на Земята да си стоя :)))
цитирай
7. wolfyy - Какво се получава като кварталният ...
17.09.2007 15:53
Какво се получава като кварталният пияница смени медицинския спирт с риванол --> http://vbox7.com/play:f84a7733
цитирай
8. denij - Wolfy, благодаря за адреса....
18.09.2007 20:39
Wolfy, благодаря за адреса....
цитирай
9. анонимен - aFriendOfDeni
19.09.2007 13:55
Az sam ot zabludenite liude i 6te vi kaja, 4e tova, 4e ne ste videli ne6to s o4ite si, ne zna4i, 4e to ne e zad agala i ne e do6lo za vas :P 6eguvamse...ili ne savsem...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 255642
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930