Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2008 14:52 - Чаканите резултати
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2582 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2008 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ами какво да кажа? - точно две седмици след втората задължителна матура излязоха и резултатите. Разбира се и покрай това събитие имаше много вълнение и емоции. Ще започна от там, че през последните дни съм чакала този вторник повече, отколкото съм чакала Коледа (а повярвайте ми Коледата я обожавам).

  И така толкова много по новинарските емисии съобщаваха как днес ще има най-после резултати, че това някак си ми се е набило в съзнанието и е оставило трайни следи J . Защо ли? - ами защото снощи цяла вечер сънувах все матури, резултати и тем подобни неща. Дори сутринта след като се събудих, пак съм задрямала и........ да познахте, пак  резултати ми бяха в главата. И понеже се видя, че до късно няма да се спи, та затова поне реших да стана и да свърша нещо. Хубаво де, ама то все към компютъра ме тегли да видя дали в интернет няма вече информация. Тук започна и изпитанието - явно страницата на МОН леко беше натоварена и нямаше достъп. През това време няколко приятелки, които си бяха проверили резултатите вече ми звъняха, та напрежението в мен започна да расте с неимоверна скорост. И понеже аз нямах успех със сайта на министерството дадох им те, ако могат да ми проверят оценките. След около 5 минути “ожесточена “ борба с интернета едната от тях (Крис, благодаря ти от сърце) започна да ми пише по skype. Не мога да ви опиша вълнението си, докато гледах моливчето на skype да пише, защото това означаваше само едно - много скоро (само след секунди) щях да зная резултатите си. И наистина узнах ги, а те са много хубави (6 и 5,91) и даже в първия момент не знаех какво да направя от радост. Това си бяха моите резултати, бях си ги изкарала сама, без преписване и подсказване (нещо, с което много други се хвалеха). След като еуфорията попремина, седнах пред компютъра да початя с другите и се оказа, че и те имат много високи оценки, което доказваше, че трудът се награждава (Крис, поздрави за двете шестици, направо си ги размазала J ).

  Та така с малко вълнение и доста голямо очакване вече си знаем оценките от матурите и подобаващо утре се готвим да ги “полеем” ( не много, разбира се).

P.S. Ние минахме и сега предаваме щафетата на по- малките- дано се справите по- добре и от нас и да имате успех !       




Гласувай:
0



1. анонимен - Zdrav
17.06.2008 15:08
bravo, Deni!:) Gordeq se s teb i s celiq ni klas.
A kolkoto do MATURITE,produkciq na MON: Te ni nakaraha da preminem prez 'Ochite na shest' i nie uspqhme. No tova ne im stigna. Hvyrliha sreshtu nas zverove vyv "Vreme za uchene" No i tova ne izplashi smelite i jertvogotovni uchenici. Togava obrekoha sydbata ni na "MATURITE", misleiki, che te shte ni prekyrshat...no ne... SYDBATA NI PODNESE IZPITANIE. IZPITANIETO NI NAPRAVI ZRELI. Nie uvenchahme sydbite si s vechniq uspeh na nepobedimostta, pred kakvoto i da sme izpraveni:).

sys Specialnoto uchastie na vipusk 2008
цитирай
2. анонимен - aFriendOfDeni
17.06.2008 15:23
Heh...Bravo na vsi4ki! Bravo na nas! Qvno dobre sme si izigrali rolite v produkciqta na MON,za6toto honorarite ni se okazaha dosta visoki :) ...E,do utre ve4er v drugiq spektakal ;)
цитирай
3. didim - браво на всички!!!!
17.06.2008 18:44
радвам се за вас!!!!!
цитирай
4. denij - Да, наистина браво на всички, които ...
17.06.2008 22:06
Да, наистина браво на всички, които се справиха!
цитирай
5. wolfyy - Поднесли ни изпитание?!? Напра...
20.06.2008 12:50
Поднесли ни изпитание?!? Направили ни зрели?!? Пълна пародия - както всичко в образователната ни система. Не стига че висшето ни образование кучета го яли, а сега и разни субекти перписали по матурите ще влязат на определени места без изпит.Не искам и да си помислям каква ще бъде дейността на един строителен инжинер, преписал на матурата по математика и доколко ще бъде тя "полезна" за обществото. Тези матури бяха поредната глупост, с която да се замажат очите на хората, че има някакво развитие към добро в системата на за прием на кандидат-студенти и че дипломите за средно образование не се дават просто ей така. Не мерси - предпочитам си стария вариант при който за да влезеш ти скъсват едновремено и задника и нервите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 255879
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930