Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 15:10 - Като на Рожден ден
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2186 Коментари: 6 Гласове:
0



И така, случи се, най-после дойде денят “X” ( май доста съм гледала Досиетата X”, но като се замисля, кой не знае агент Скъли и Молдър, които безмилостно преследваха извънземните). Е, разликата между мен и тях е, че в този ден не съм общувала с никакви зелени, пимбияни и какви ли не още човечета, дошли на гости на нашата планета. Та, както подсказва заглавието на постинга, днес е рожденият ми ден и затова още от рано ме е завладяло едно такова еуфорично чувство. Ама като ви казвам от рано,  имам предвид наистина много рано. В колко станах ли?- хм, да помисля- в 5:30 h. Но и как иначе, като си бях наумила, че трябва да отида с прическа на училище, защото това е един необикновен ден. И така приготвих се до към 6 и 10 и отидох на фризьор (тук май е мястото да благодаря на жената, че се съгласи да стане толкова рано да ми прави косата). Отивам аз точно по уговореното от преди една седмица време и сядам на стола. И се почва едно стилистично разкрасяване... Заявявам, че искам косата ми да е къдрава, защото по принцип тя е права, ама както са казали хората - човек винаги иска това, което няма (явно аз също не съм изключение). И започна едно епично къдрене, което по своята същност беше доста забавно, но и мъчително дълго. От своя страна аз пък  почвам да губя търпение, представяйки си как закъснявам и как учителят безмилостно ми пише неизвинено отсъствие (да уточня, че този вид отсъствия са един от кошмарите на ученика). Най-после последният кичур коса е накъдрен, пръскат ме с лак за коса, слагат ми пяна и съм готова. Изстрелвам се аз към училище заедно с всичките чанти с бонбони, които съм помъкнала (добре, че ме закараха с кола, защото иначе щях да се мъкна с часове по пътя). Стигам успешно за края на първия час и още на врата ме посрещат с пожелания за здраве, щастие и всякакви техни производни. Не бяха малко и целувките, прегръдките и цветята, абе всичко си беше като за рожден ден. Само дето започна леко да ми се приспива- оказа се доста уморително да си “на гребена на вълната” и то още от ранни та чак тъмни зори, но въпреки това, чувството един обикновен ден да е само твой е изключително приятно.

  Е, това беше за днес от мен- време е за малко почивка, че вечерта ме чака излизане. А на вас ви пожелавам един весел и забавен ден, колкото моя!



Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - 4estit Rojden Den, Deni!
05.02.2008 15:28
Hubavite dni sa za tova - za da ni umorqvat ot priqtni emocii ;) Obi4am te!Priqtno izkarvane dove4era :)...i v petyk :P
цитирай
2. анонимен - 4RD,Deni :)
05.02.2008 16:09
Deni,nicht vergessen,dass was im Herz ist,ist das Wichtigste fuer jeden Mensch...Viel Glueck im Leben...:))))))))))))
цитирай
3. denij - Благодаря и на двама ви!
06.02.2008 12:59
Благодаря и на двама ви!
цитирай
4. анонимен - aFriendOfDeni
07.02.2008 14:20
Deniiiii :) 6te mi se da te bqh vidqla, pregarnala, cunkala..i vsi4kite tam vazmojni opcii..no uvi taq godina sadbata(gripa) ni razdeli ;( Ot sega si zapazvam vsi4ki tvoi rojdeni dni za 80 godini napred :)
цитирай
5. didim - както стана въпрос,
07.02.2008 18:39
в един предишен постинг, аз съм много добре запозната с всички твои рожденни дни... Този също не беше изключение - от ранното сутрешно приключение с фризьора до късното излизане вечерта. Ама, признай си, че беше много забавно :-)
цитирай
6. denij - Признавам
07.02.2008 21:51
Признавам беше и то много, ама много забавно ( още не съм си отспала).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 255283
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031