Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2007 00:44 - Ех, тея комшии.......
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2532 Коментари: 4 Гласове:
0



     Коледа е, не че има много смисъл да го уточнявам, защото съм сигурна, че всички вие понасяте тежките последици на яденето, което съпътства празниците по това време на годината. Ето защо нямам никакво намерение да ви разказвам какво съм яла и колко, понеже съм убедена, че и вие имате с какво да се похвалите в това отношение J . Та тема на моя пост отново са моите комшии - не мина много време и пак се спирам на тях. Ама и как иначе, накъде без тея толкова “мили” и “всеотдайни” хора (съветвам ви преди да дочетете поста да хвърлите едно оче и на първия пост посветен на тях “ По комшийски...”, за да си представите картината по-цялостно).

 И така днес тъкмо се събуждах и от сутрешния блок (не помня по коя от многото телевизии) водещите някак си така радостно съобщиха, че днес е Стефановден. Викам си нищо лошо, всички Стефановци, Стефки и там производните на тях именници да са живи и здрави... Ала явно не подозирах какво ме чакаше няколко часа по-късно. Денят си минаваше сравнително спокойно, ако не броим бомбичките, които огласяха квартала, но с тях човек свиква, просто няма накъде. Само се чудя защо премахнаха казармата като очевидно на днешната младеж и се гърми и то как само? Ми вземете ги тея деца да си погърмят малко, пък може да се научат на полезни неща като ред и дисциплина, кой знае... Но както и да е, стореното трудно може да се промени та да се върна на темата за комшиите, че пак се отплеснах. Гледам си телевизия аз и по едно време чувам някакви BG ритми. Тъкмо си мислех, че вече и Hollywood слушат Ивана, Мария, Камелия и други надарени не само с гласови възможности певици, когато проумявам, че ритмичната песничка идва от горния етаж. И о, небеса, как можах да забравя - ми той комшията има имен ден. Е не, не можех да го преживея, та те започваха да празнуват още в 16 часа, а не ми се мислеше какво ще е като пийнат към 24h. За съжаление се оказах лош пророк, само си се чудя защо не си уредих преспиване у някоя приятелка? След краткото затишие към 20h купонът отново започна и то как само. Балканските ритми се лееха един след друг, не ме разбирайте погрешно нямам нищо, ама почти нищо против тоя вид музика (аз също слушам понякога такива песни), ама тея хора изобщо не разнообразиха стила. Не, че очаквам да слушат класика, ни най-малко, ама може ли само чалга питам се аз и оставам без отговор (всъщност имам отговор и той е кратък и ясен - явно Може). Поне мога с ръка на сърцето да кажа, че благодарение на комшиите вече съм запозната с репертоара на Амет (за непросветените във фолка ще уточня, че творчеството му също спада към музикалното течение, известно като Belly Dance, или казано по нашенски жив кючек, откъдето и да го погледнеш). Само едно не ми беше много ясно - песните, които се чуваха не предполагаха да има и мощни скокове, които да разлюляват и без това тънките панелни стени. Знам, че вече става малко нахално от моя страна, ама много ми се иска да ми обяснят как точно танцуват (започвам да си мисля, че горките хорица може да живеят в неведение и да си мислят, че слушат метъл, та затова да скачат). Ако е така, мой дълг е да ги въведа в дебрите на музиката. И сега, докато слушам някакво парче, чийто припев повтаря само “Тър-так, тър-так” стоя и си мисля то тъй и тъй няма да се спи, пък и на имен ден не се кани, да взема да се отбия горе, че поне да си отговоря на въпросите. Хайде аз ще приключвам, а вие ми пожелайте късмет със заспиването, щото тия дни май ще е доста оскъдно. А щях да забравя- И наздраве на всички празнуващи с повод и без повод!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - aFriendOfDeni
28.12.2007 18:17
Veseli praznici- veseli hora...Az kato ti vikah da doide6 da spi6 na moq zemq :) Moite kom6ii sa vav vis6a stepen liubopitni, no pak sa vazrastni hora i s Amet sa na vie :) Kakvo drugo da ti kaj aosven "tar-tak, tar-tak" :D :D :D :D :D
цитирай
2. injnina - Шумен съсед!
29.12.2007 10:02
Не си сама, ако това те успокоява поне малко!
Виж писала съм този постинг преди време и все едно сме си говорили и сме се оплаквали една друга!
http://injnina.blog.bg/viewpost.php?id=58081
Коментарите са интересни и може би полезни?!
Поздрави!!!
цитирай
3. denij - Благодаря за коментара&#6...
29.12.2007 11:22
Благодаря за коментара :) Прочетох поста ти и май, май има доста хора, които споделят нашите проблеми със съседите си. За съжаление, все още няма окончателно решение на този въпрос, защото сме твърде далеч от американците- доколкото знам, при тях полицията може да ги арестува за вдигане на много шум. Но пък кой знае, някой ден може и да ги настигнем....
цитирай
4. didim - Браво, Дени,
29.12.2007 15:39
Направо съседите са ни едни и същи ;-)
Много добре написано!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 255619
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930