Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2007 12:23 - Приказна илюзия
Автор: denij Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2411 Коментари: 8 Гласове:
0



Ами здравейте отново! Хубавите отзиви (да си призная бяха най-вече от приятели, за което им благодаря) ме насърчиха да продължавам да споделям впечатленията си, но по-накратко. Та така, наскоро се замислих за приказките. Да, за същите тези истории, с които ни закърмват от най-ранна детска възраст. Истина е, че основната им цел е да научат малките деца да различават доброто от злото, ама дали понякога не действат леко объркващо. Какво ти леко, може дори да се самозаблудиш, че си неустоим принц/принцеса, а не дай си боже огнедишащ дракон (е, тогава родителите ти здраво я закъсаха, не че нещо, ама ще трябва да търсят спешно пожарогасителJ). Но за съжаление не всичко около нас е толкова приказно, точно обратно... Само се чудя, защо никой не те предупреждава да не вярваш сляпо на думите на Педя Човек, Лакът Брада (всички, които са на 18 години и нагоре съм сигурна, че го помнят с умиление, особено песничката)... Та да се върна на размишленията си, защото иначе може да запея: “Аз съм мъничко човече...”, а познавам певческите си способности - най-много да събера кучетата около входа (а повярвайте ми те са цяла глутница, но за това някой друг път). Дали пък фактът, че тази година станах пълнолетна не си казва тежката дума? Не, че има кой знае каква промяна, освен правото да гласувам, само дето не знам за кого. Все пак позволете ми да не вярвам, че ако заспя 100-годишен сън някой принц ще дойде, ще ме събуди с целувка и ще заживеем щастливо... Е, ако изключим дългия сън, май има малък шанс това да се сбъднеJ. Така, че Уилям, ако четеш това да знаеш, че те чакам - можем да изградим добър българо-английски съюз! И все пак с всяка изминала година човек се сблъсква с реалността, която никак не е розова, а по-скоро сива. А и как иначе като всички са навъсени и мрачни (все едно, че си им изял десерта). Понякога се чудя само на мен ли са ми чели приказки и фантастични истории!?Абе хора, я по ведро, както се пееше в една известна песничка Dont worry, be happy! Нали знаете, ако нещо се обърка винаги можете да се обърнете към Супермен, а ако той е зает, не губете надежда - бат Бойко винаги е насреща (нали започна предизборната кампания). Хайде, аз ще приключвам, че искам да си дочета историята за Пепеляшка...



Тагове:   илюзия,


Гласувай:
0



1. wolfyy - Що се отнася до принцовете няма да се плашиш...
07.09.2007 13:44
Що се отнася до принцовете няма да се плашиш. Има ги по път и над път - кой с кон, кой с порше... Пък и едва ли ще ти се наложи да спиш 100 години за да си намериш някой. Най многото да го принудиш да се бие с някой дракон за да те заслужи. Вярно нашия свят не е много приказен, затова не целувай никакви жаби да не си лепнеш някоя инфекция... Той Уилям сам ще дойде. Айде bye. Аз отивам да си дочета "Червената шапчица". Дано този път на Вълка му се размине накрая...
цитирай
2. didim - bravo
07.09.2007 14:48
Много интересно, продължавай да пишеш!!!!!
цитирай
3. denij - До wolfyy
07.09.2007 17:43
Ей, wolfyy, като ти гледам nick-а, пожелавам успех на вълка от “Червената шапчица”..И по-сериозно сега- защо не започнеш и ти да пишеш?!
цитирай
4. анонимен - как хубаво би било приказките да са реалност...
07.09.2007 18:22
Моите поздравления за blog-a, Дени:)И макар да съм малко пристрастна(все пак 'ангелите на Чарли' са за това - да се подкрепят), съм съгласна с написаното от теб.Да, животът понякога е много гаден...но мечтите са за да ни помогнат да оцелеем. Дано повечко хора вярват в чудесата от приказките, защото само така светът ще ни се стори по-"розов":)
цитирай
5. анонимен - Re: До wolfyy
07.09.2007 18:39
Дени, зарежи го вълка от "Червената шапчица". Глупак... Той е бита карта - каквото ще да прави се ще си пати. А що се отнася до писането, протсто чакам вдъхновение :))
цитирай
6. wolfyy - Горният коментар
07.09.2007 18:41
Да знаете че е мой :D
цитирай
7. анонимен - aFriendOfDeni
19.09.2007 14:00
Deni, postat e super ama za6to ne dobavi i istinskata istoriq za Pepelq6ka ;)
цитирай
8. denij - До горния коментар
19.09.2007 14:37
Спокойно, ще я добавя, ама реших да е малко по-късно:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: denij
Категория: Лични дневници
Прочетен: 255946
Постинги: 57
Коментари: 465
Гласове: 3557
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930