Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2021 18:36 - Ехееееееееее...
Автор: anetta Категория: Други   
Прочетен: 880 Коментари: 14 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И кой сега е №1???? 

От многоооо отдавна не бях лудяла така на мач...









Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
26.09.2021 19:39
Доколкото разбрах, Ани е от ЦСКА. Добре, честита победа!
Представям си лудеенето заедно с менажерията, щом и аватарът е в екстаз.
Аз бих черпил, ако дербито в Пловдив беше завършило с победа за Ботев, но те предпочетоха, предполагам, агитките им да не се сбиват.
цитирай
2. anetta - Сега съм вече кротка цесекарка..или бях до.., до днес
26.09.2021 20:51
pvdaskalov написа:
Доколкото разбрах, Ани е от ЦСКА. Добре, честита победа!
Представям си лудеенето заедно с менажерията, щом и аватарът е в екстаз.
Аз бих черпил, ако дербито в Пловдив беше завършило с победа за Ботев, но те предпочетоха, предполагам, агитките им да не се сбиват.

ама днес хич не бях кротка. Гледах мача в мъжка компания..с племенниците и зет ми..но признавам, че при двата гола, те ме надвикаха...: ))) А котаците се бях скрили..и явно ни се чудеха на акъла..
Ама победата вече е и полята..даже нямам идея какво пих..нещо едно такова никакво..май коктейл беше..ама това приятелката ми го направи, защото даже успях и да и гостувам за малко..
Когато се запознах с бившия ми мъж и на първа среща го попитах от кой отбор е..защото ако беше левскар.. ставаше сложно..: ))) Той се оказа цесекар, помислих, че ме лъже за да ми угоди..тогава той ме хвана за ръчичка и ме заведе в апартамента му, да ми покаже шалчето, плакатите, чаша на цска и пепелник..ама аз тогава бях много луда глава на тема ЦСКА..
абе спомени..усмихват..: )
цитирай
3. barin - Здравей, Анета. И аз преди гледах ...
26.09.2021 21:38
Здравей, Анета. И аз преди гледах мачове, но малко изгубих интерес за българските. Може би трябва младежите да бъдат изкарани от заведенията и футболът да тръгне нагоре. Преди години разбирах много от футбол и през зимата 1993-1994 г. имам 7 победи в Созопол на футболни въпроси. Който постигне 7 победи от 8 опита над 6 различни противници местните го признаваха, че разбитра от футбол. С глердане обаче не станах добър на футбола, въпреки моето старание.
Поздрави!
цитирай
4. fun1001 - ехееее...еййй...аДе да не се мъкнеш подире ми.ФейсбукнатаТикв..Буфанта, м?
26.09.2021 22:35

...и не ми казвай девойко,смотло))

9. anetta - Добре де..
15:30
fun1001 написа:
....още, ли...
ви влече..?
мигрантски..Чалгарийски тОпни, от изминалият Век!!

какво удоволствие ти носи това, да си глупава гъска..т.е. такъв образ да показваш..Наистина ли ти е удоволствие да ходиш и да се заяждаш и съскаш..Отпусни се бе жена, усмихни се
цитирай
5. pvdaskalov - * ! !*
26.09.2021 22:49
Естествено е, който е написал миролюбив коментар, да се върне да провери каква е реакцията.
Констатирам, че еуфорията не намалява, а се увеличава - дори приема войнствен характер. Вися тук вече една шепа минути да мисля защо наблюдавам това развитие. Май открих причината. Анета, прочетено обратно, става Атена, т.е. имаме си работа с богинята на справедливата и победоносна война, изскочила от главата на Зевс в пълно бойно снаряжение; богиня на мъдростта и занаятите. Аналогът при римляните е Минерва... Е, сега вече мога да се успокоя. Всеки с характера си. Ще гушна тигровото котараче Лео и ще се опитам да му разказкажа приказка. Ако за благодарност рече да хапе и драска, ще го пратя в банята - там да беснее. Знам ли, може да е левскарче.
цитирай
6. anetta - Здравей, Барин..
26.09.2021 23:04
barin написа:
Здравей, Анета. И аз преди гледах мачове, но малко изгубих интерес за българските. Може би трябва младежите да бъдат изкарани от заведенията и футболът да тръгне нагоре. Преди години разбирах много от футбол и през зимата 1993-1994 г. имам 7 победи в Созопол на футболни въпроси. Който постигне 7 победи от 8 опита над 6 различни противници местните го признаваха, че разбитра от футбол. С глердане обаче не станах добър на футбола, въпреки моето старание.
Поздрави!

Еее преди имаше защо да се гледа. Не бях гледала Левски - ЦСКА не помня от кога..но хубаво нещо си е спортната емоция и еуфория..
Волейбола също ми е любим спорт..
Поздрави!
цитирай
7. anetta - За какво се бориш?..
26.09.2021 23:10
fun1001 написа:

...и не ми казвай девойко,смотло))

9. anetta - Добре де..
15:30
fun1001 написа:
....още, ли...
ви влече..?
мигрантски..Чалгарийски тОпни, от изминалият Век!!

какво удоволствие ти носи това, да си глупава гъска..т.е. такъв образ да показваш..Наистина ли ти е удоволствие да ходиш и да се заяждаш и съскаш..Отпусни се бе жена, усмихни се

Нали се сещаш, че с това поведение не можеш да покажеш друго, освен да затвърдиш това което ти написах..глупава гъска..не искаш или не можеш да ме опровергаеш? Т.е. да излезеш от тоя образ..
цитирай
8. anetta - Май..не можах много да те разбера..
26.09.2021 23:13
pvdaskalov написа:
Естествено е, който е написал миролюбив коментар, да се върне да провери каква е реакцията.
Констатирам, че еуфорията не намалява, а се увеличава - дори приема войнствен характер. Вися тук вече една шепа минути да мисля защо наблюдавам това развитие. Май открих причината. Анета, прочетено обратно, става Атена, т.е. имаме си работа с богинята на справедливата и победоносна война, изскочила от главата на Зевс в пълно бойно снаряжение; богиня на мъдростта и занаятите. Аналогът при римляните е Минерва... Е, сега вече мога да се успокоя. Всеки с характера си. Ще гушна тигровото котараче Лео и ще се опитам да му разказкажа приказка. Ако за благодарност рече да хапе и драска, ще го пратя в банята - там да беснее. Знам ли, може да е левскарче.

ама отказвам да бъда богиня..: ))
цитирай
9. pvdaskalov - * !!! *
27.09.2021 09:31
anetta написа:
pvdaskalov написа:
Естествено е, който е написал миролюбив коментар, да се върне да провери каква е реакцията.

ама отказвам да бъда богиня..: ))

Добре, насила хубост не става, но като старите атиняни имаме право на преценка кой е по-по-най. Посейдон и Атина се състезавали кой ще поднесе по-хубав подарък на града. И преценили, че соленият извор, бликнал от забития в земята тризъбец, не е по-ценен от маслиновото дърво, което Атина посадила.
Вън от митологията всеки човек е бог в нещо, което другите не могат. Лесно се доказва това твърдение, макар че някой или някоя ще го нарече "локуми". Не харесвам "служебните" коментари и отговори. Дори по тях може да се съди за интелекта.
Слънчев понеделник! И добре, че не всеки ден се играят мачове...
П и е р
цитирай
10. anetta - Е то спортните емоции са временни..
27.09.2021 12:56
pvdaskalov написа:
anetta написа:
pvdaskalov написа:
Естествено е, който е написал миролюбив коментар, да се върне да провери каква е реакцията.

ама отказвам да бъда богиня..: ))

Добре, насила хубост не става, но като старите атиняни имаме право на преценка кой е по-по-най. Посейдон и Атина се състезавали кой ще поднесе по-хубав подарък на града. И преценили, че соленият извор, бликнал от забития в земята тризъбец, не е по-ценен от маслиновото дърво, което Атина посадила.
Вън от митологията всеки човек е бог в нещо, което другите не могат. Лесно се доказва това твърдение, макар че някой или някоя ще го нарече "локуми". Не харесвам "служебните" коментари и отговори. Дори по тях може да се съди за интелекта.
Слънчев понеделник! И добре, че не всеки ден се играят мачове...
П и е р

Ама така и не разбрах защо вчерашният ми коментар го прие като негативен. То че интернет общуването криви е ясно..ама аз бях снощи в еуфория..и само се смеех..няма как да напиша нещо негативно.. А дори и глупавата гъска към Фън беше да се замисли защо е избрала този образ, като никак не е глупава и никак не е гъска..
Ама това ме подсети за друго..колко много криви нет общуването..Преди години, пишех на друго място и там си имахме купони. На повечето съм ходила и ги познавах, но с една все се разминавахме. И..отивам на купона, запознавам се с новите..и и казвам никнейма си оттам. А тя хлъц! и после..амааа ти ли си сърдитата лелка моралистка която ми върти пръст...: ))) От което аз хлъц!..сърдита лелка..пък и моралистка..я да видиш, хората как ме виждали по нета..: )))) Много смях падна тогава..
А ме замисли в какво съм богиня..ми в нищо..винаги човек може и повече..
Прекрасен ден желая..и много усмивки и настроение..
цитирай
11. pvdaskalov - * !V *
27.09.2021 20:18
anetta написа:

Ама така и не разбрах защо вчерашният ми коментар го прие като негативен. То че интернет общуването криви е ясно............
А ме замисли в какво съм богиня..ми в нищо..винаги човек може и повече..
Прекрасен ден желая..и много усмивки и настроение..

Нито ти завидях на настроението, нито протестирах, че мачът не е завършил с равенство. Твоето настроение и моето собствено сложих на аптекарски везни и те не се изравниха. Твоето блюдо се извиси при вечно веселите богини, а моето хлътна, отиде по дяволите.
Колкото до коментара ти (Не знам за кой точно става дума, защото в последно време съм постоянното присъствие не само при теб.), ще кажа, че въобще не знаеш какво значи гаден, долен, нечовешки коментар, който съм получавал и наистина бих приел за негативен.
Виж как изчерпателно отговарям - същински гимназист.
Пожеланията "Прекрасен ден желая..и много усмивки и настроение..", ако ги беше изпратила час по-рано, а не в 12:56, можеше да се сбъднат. Точно тогава минавахме край Панаирните палати, разбирайки, че няма да стигнем навреме Централна гара. Денят иначе беше доста горещ и емоционален, но твърде личен, за да стане достояние на Блог.бг - публиката. За теб, Ани, не зная дали си имаш все още затворено общество във Фейса и дали си споделяте и тъжни неща, но тук това се осъществява чрез лични съобщения, без гаранция, че някои мушмороци няма да ги прочетат и да ехидничат дори явно. В Тракийската низина напичаше, а северозападният ветрец гасеше свещичката, докато от джиесема се носеше Реквиема на Берлиоз. Аз съм сговорчив човек и оставих Деси да командва. Накарах я само да направи една 360-градусова панорамна снимка и да засече локацията... Повече в сряда вечер репортаж от Римския лагер NOVAE, разположен в най-южната извивка на Дунав. Условието е да пуснеш поне един нов постинг.
Хубава вечер.
П и е р
ПС - Ако поддържаш кръжеца, за който спомена, можем да проведем Първа Блог.бг-конференция в Калофер. Ще кандардисам кмета да заколи една овца за курбан, макар че той е Фейсбук-поклонник. Удобен случай да се запознаете и с моя разбойник Лео, който нахитря и го гледам как прави опити с целенасочени подскоци да увисва на дръжките и отваря вратите.
цитирай
12. anetta - Аз съм емоционална..
27.09.2021 21:13
като се смея, се смея с глас, като плача, плача с истински сълзи..така и не се научих на лицемерие и фалшиви усмивки. Някои това ги привлича, други ги плаши..нормално. Да, фейса ми е затворен..имам 50 и малко приятели, които познавам лично, там непознати нямам. Но не споделям снимки и лично инфо, а и съм забранила да ми пращат покани непознати, само приятели на приятели..
Гадости викаш..май няма гадост която да ме впечатли и учуди..толкова много съм видяла и като потърпевш и като наблюдател, че наистина няма нещо, което да ме учуди. Преди време, точно когато бях готова да се превърна в циничка, мнителна и невярваща в хората и човечеството..една мисъл ме спаси..т.е. едни думи на Хрстос..Господи прости им, те не знаят какво вършат. Замислих се над това..и знаеш ли колко истина има в тях. Хората трупат негативи, чернилки и съответно това могат да дадат..и то даже не е лично, просто това имат в наличност. Аз вярвам в доброто начало..и не вярвам, че човек може да нарани съзнателно и от това да е доволен. Чернилката, чернилката от вътре..трупаното неудовлетворение, илюзиите, очакванията..моделите, клишетата..образа на Злия, гадния..който е непобедим..учението око за око зъб за зъб..и т.н. мори днес човечеството. И знаеш ли..думите на Христос ги пренесох в живия живот. Като започне някой да ми агресира и се питам..Той знае ли какво прави?! Едва ли! И спрях да се впечатлявам на гадостите..няма как да накараш един нещастен човек, да те дари с щастие..той първо трябва сам да се излекува.
Дълга тема..някога мога да пусна постинг за това..
А иначе не, вече не пиша там..просто властта ми дойде в повече, а аз под диктатура не мога да вирея..и напуснах мястото..
цитирай
13. pvdaskalov - Удовлетворен съм...
27.09.2021 22:11
И очаквам нещо ново, жизнерадостно. Направиш ли го, студът няма да дойде скоро.
И един въпрос, тъй като не съм имал коте, за да зная. А и котки не съм виждал да ги разхождат зимно време на повод. Да помоля ли някоя от съседките в Калофер да изплете вълнено костюмче за Лео? Казах костюмче и се сетих за един съвсем детски въпрос на Стефчо, сина на Деси. Беше лято, готвя се за спане и той ме вижда по синя лятна пижамка с бели биета и външно джобче над сърцето за химикалка и очила. Засмя се щатлив и ме попита: "Дядко, кой ти купи това костюмче?"
Ще споделя и друг случай. През три месеца се редувахме със съпругата ми да го гледаме - водим и прибираме от детска градина. Една вечер ме заварва да си мия краката. На втората - същото. Реагира страшно учуден: "А, дядко, ти пак си миеш краката?" Признавам, детските реакции в различни ситуации много ме забавляват...
Когато чичо му беше на неговата възраст, обичаше да го водя в Института да рисува. Наложи се веднъж спешно да отида до Музея. Американското посокство беше срещу него. Съзира провесеното изпоцапано знаме, дърпа ме да се наведа и ми шепне на ухото: "Татко, американското знаме перат ли го?" Почти прихнах, но му отговорих сериозно: "Да, когато вали дъжд му сипват Веро от по-горния етаж." Бъдещият чичо рече "Аха" и се успокои.
Лека нощ!
цитирай
14. anetta - Добро утро!
28.09.2021 10:32
Нямам това време. Захванала съм се с куп неща и искам да ги доведа докрай..Даже пак мисля да деактивирам профила за известно време, защото няма да мога да влизам, да чета и отговарям, а като е активен и мен ме няма пропускам неща.
За котачето..я стига, не го прави изнежен лигльо. Той е котарак, има си козинка, има яки ноктета и съвсем не е бездащитен от студа и врагове. Не забравяй, че котката е хищник, а тигрите и лъвовете и всички големи котки са по-големите и братя и сестри. Тери е вече навън. Не успях да го спра..мяу та мяу..навън та навън..и куцук куцук се разхожда на двора..и въобще не му дреме за моето Не! Може точно за това харесвам котките. Те не подлежат на дресировка и всяка си е с характера. Единственото което искат от теб, е топлина и нежност, иначе перфектно могат да си намерят храна и сами, даже ти носят да те почерпят..: )) Не се учудвай, ако котака ти ти домъкне някоя мишка, пеперуда или пиле...да се похвали и да те нахрани..: ))) Рижка в момента е на пердето, люлее се..а Миска посяга с лапичка да я свали на земята..хиляда пъти казах не! на пердето..Да бе да..гледа ме и се люлее..тръгна ли бяга..видили ми гърба пак на пердето..: ))) То се е видяло, че ще сменям пердета..ама пък тъкмо още нещо ново ще има..
Усмихнат и уютен ден пожелавам..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anetta
Категория: Други
Прочетен: 313706
Постинги: 218
Коментари: 789
Гласове: 863
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031